Thursday, 13 December 2007

I am being a bitch but I don't care!!!

I am being a bitch but I don't care because it made me feel good... I know it shouldn't have but IT DID!!!

Saw Kris today and decided to ask her how her weight loss was going and she pointed her fingers up... as in she has gained 20 kilos since March from 82 kilos to 102 kilos and I said to her I was 119 kilos and hopefully this week to be 118 as I have been really good and she looked at me and said OMG I am not going to have that... then I thought stuff ya I am going to say what I was thinking.

I said "well hun you know for you to keep it off you have to change your lifestyle and losing it by not eating at all isn't going to help because as soon as you get depressed you will eat again and it will go back on.. and also I said to her OMG I have only got 17 kilos to get to you and I had 30 to get to you before he he" he he he it sounded like I was joking with her but I was deadly serious and OMG it made me feel good... and I know that isn't a nice thing to do but the crap she has caused me in the last year it was FUCKEN FANTASTIC he he he... so there you go I was being a bitch today but so what...

Does that make you think differently of me??

I think it has made me more determined to get this bloody weight off.. I have been really thinking about things this week and going all out at the gym and I have made an appointment for our evaluation in 6 weeks with Jared too so that we don't forget and then get sick of the exercises and just not go back... and it is free to get new programs. Man he has been really really hard with the workout and I am sore but I am going back for more punishment tomorrow morning and getting back in to my exercise.

I am going to catch her up guys... I am and it has made me angry enough to make sure of that... SOOO JANENE and LYN my tracking buddies make sure you remind me of her and this post when I start to dwindle ok... because I wanna do this.

Spent most of the day doing the altered clock for Corbin's teacher (so I will take a photo when it is all done to show you guys)... and going to Quinn's cultural night tonight where they will be singing and dancing for us so that is going to be cool.

Anyway that was basically my day...

Chubbymum

9471

7 comments:

Abba said...

Well. You GO GIRL!

Chris H said...

Not a bitch at all, just saying it how it is AND ENJOYING IT! Who gives a rat's arse! Be a bitch too if ya want, hell I can be one too!

Lyn said...

HAAA FRIGGEN HAHAAA!! good job I say!!! One of those sweet moments in life. Sometimes life requires us to be a bitch!! I'm trying to learn this lesson, thankyou for the encouragement to do so!!!

just janene said...

I am soooo proud of you Mandy, good on you for actually saying what you felt and feeling good doing it. Well done! Look how far you have come!!! After all the shit she caused you, I bet it felt fan-bloody-tastic!!

celtic_girl said...

No, I don't think your being a bitch and it's good, no it fan-diddly-tastic your channelling your anger into something postive you can use to help you reach your goal. WOOOHOOO!!

Whoever I want to be said...

Just popping in to say Merry Christmas and Happy New Year.

Wanna_B_slimmer said...

Well done on payback for Kris!!!